"Догляд за рослинами у квітнику"

Під час праці у квітнику, саду або на городі у дошкільників формуються практичні навички догляду за рослинами, а також розвива­ються важливі інтелектуальні вміння. 

Зокрема, діти вчаться:

* планувати роботу;

*підбирати матеріали та інструменти, необхідні для вико­нання певних дій;

* розподіляти у часі окремі етапи ро­боти;

* розподіляти   функції   та   знаряддя праці між учасниками процесу; 

 *адекватно оцінювати результати ро­боти .

Завдяки колективній праці, яка передба­чає взаємодопомогу, у дошкільників форму­ються також комунікативні навички.

Дошкільники на практиці засвоюють знання про залежність стану всього живого від задоволення його потреб, дізнаються про роль лю­дини у природі.

 Зрозумівши ці зв'язки, діти більш свідомо  будуть ставити­ся до природи.

                                                








Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Рухлива гра: "Потяг"

Рухлива гра: "Підкинь м’яч вище "

"Рухлива гра: Хто кричить"