Дитина за своєю природою — допитливий дослідник, відкривач світу, тож нехай перед нею відкривається чудовий світ в живих фарбах, яскравих і тремтливих звуках, в казці, грі, творчості, красі!»
Кожна прогулянка передбачає різноманітну змістову
діяльність дітей, до якої належать: спостереження, індивідуальна робота,
рухливі та дидактичні ігри, трудова діяльність.
Усі зазначені компоненти допоможуть зробити
прогулянку цікавою та
різноманітною.
Діти
одночасно оволодівають розумовими і
практичними діями.
Для
пізнавального розвитку дитини важливо не пройти повз незрозуміле, вчасно
помітити, дати пояснення того чи іншого явища. Тому саме ми повинні навчити
дітей «слухати, щоб почути,
дивитись, щоб побачити».
Все це можна досягти під час щоденних спостережень. Наш садочок знає, яку унікальну
можливість в роботі з дошкільниками надає прогулянка. Адже вона сприяє
оздоровленню малят, збагаченню їх знань про природу та різноманітні явища, проведенню
дослідницької діяльності, де матеріал надає сама матінка-природа, а також
сприяє розвитку уваги, пам’яті та уяви.
Згадуючи
слова В. О. Сухомлинського: «Дитина за своєю природою — допитливий дослідник,
відкривач світу, тож нехай перед нею відкривається чудовий світ в живих фарбах,
яскравих і тремтливих звуках, в казці, грі, творчості, красі», — з цього можна зробити
висновок про те, що саме «прогулянка» допоможе дитині пізнати світ у всій
його красі!
Коментарі
Дописати коментар