Перед вихователем молодшої групи стоїть головне завдання — навчити дітей лічити на основі порівняння конкретних множин. У групі продовжу¬ється робота з уточнення уявлень про множину, диферен¬ціювання множин за кількістю і найменування кожної з них числівником (підсумковим числом) на основі лічби. Однак особливе значення надається навчанню дітей лі¬чильній діяльності: діти вчаться перелічувати елементи множин ; відлічувати меншу кількість еле¬ментів множини від більшої за відомим числом. Значна увага приділяється порівнянню множин та відповідних їм суміжних чисел (два і три; три і чотири). Продо-вжується зіставлення множин поелементно, за заданим числом і без лічби, знаходження множини з більшою і меншою кількістю елементів, утворення рівності з нерів¬ності збільшенням або зменшенням кількості елементів однієї із множин. Так, на одному із занять було запропоновано дітям порівняти дві невпорядковані множини: літаки і вертольо¬ти . Саме практичні дії дітей з конкретними множинами: вилучення з множини окремих елементів, створення мно¬жин (сукупностей) із окремих елементів, безпосереднє встановлення взаємно-однозначної відповідності між двома множинами сприяють формуванню у дітей почат¬кових уявлень про число.








Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Рухлива гра: "Потяг"

Рухлива гра: "Підкинь м’яч вище "

"Рухлива гра: Хто кричить"