Для розумового розвитку дітей істотне значення має набуття ними математичних уявлень, які активно впливають на формування розумових дій, таких необхідних для пізнання навколишнього світу.

> Формуванню у дітей елементарних математичних уявлень сприяють використовувані методичні прийоми (поєднання практичної та ігрової діяльності, рішення дітьми проблемно-ігрових та пошукових ситуацій). Більшість занять носить інтегрований характер, в яких математичні завдання поєднуються з іншими видами дитячої діяльності. Основний акцент у навчанні відводиться самостійним рішенням дошкільнятами поставлених завдань, вибору ними прийомів і засобів, перевірки правильності його рішення. Навчання дітей включає як прямі, так і посередні методи, які сприяють не тільки оволодіння математичними знаннями, але і загальному інтелектуальному розвитку. Заняття передбачають різні форми об'єднання дітей (пари, малі підгрупи, вся група) в залежності від цілей навчально-пізнавальної діяльності. Це дозволяє виховувати у дошкільників навички взаємодії з однолітками, колективної діяльності. При поясненні нового матеріалу необхідно спиратися на наявні у дошкільнят знання та уявлення, підтримувати інтерес дітей протягом усього заняття, використовувати ігрові методи і різноманітний дидактичний матеріал, активізувати увагу на заняттях, підводити їх до самостійних висновків, вчити аргументувати свої міркування, заохочувати різноманітні варіанти відповідей дітей. Всі отримані знання та вміння закріплюються в дидактичних іграх, яким необхідно приділяти велику увагу.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Рухлива гра: "Потяг"

Рухлива гра: "Підкинь м’яч вище "

"Рухлива гра: Хто кричить"